تریلر فیلم پنتاوریت: مایک مایرز همه جاست

یک بازیگر در نقش چندین شخصیت، جوامع مخفی... به نظر می رسد که مارول با اسکار آیزاک با موفقیت و زیبایی دو (و احتمالاً سه) نسخه از شخصیت خود را در "شوالیه ماه" یا ایلومیناتی بازی می کند، که به تازگی توسط یک "دکتر" تایید شده است. کلیپ Strange in the Multiverse of Madness.

متأسفانه، تریلر سریال جدید نتفلیکس "The Pentaverate" در مقایسه با آن آسیب می بیند. یعنی خیلی کلی خیلی این گروهی از ابرقهرمانان از شاخه دیگری از جهان چندگانه یا نگاهی عمیق به آنچه باعث اختلال هویت تجزیه ای می شود نیست. این مایک مایرز است که تعداد زیادی پروتز می پوشد و شخصیت های بسیار زیادی را بازی می کند، حتی برای یک کمدی.

ببینید، او قبلاً این کار را انجام داده است، و نقش‌های متفاوتی را در مجموعه‌ای از فیلم‌ها بازی کرده است، از جمله فیلم‌های «آستین پاورز» که من آن‌ها را دوست دارم. با این حال، در آن فیلم ها، همه چیز به نقش های دیگر او بستگی نداشت. این واقعاً در مورد آستین و ماهی های خارج از آب / زمان بود. من فقط تریلر کمدی جدید مایک مایرز را دیده‌ام، اما دیدن همزمان او در چهره‌های مختلف روی صفحه، خسته‌کننده است. این یک چیز بد است، و در یک طرح کار می کند، اما قبل از اینکه 45 ثانیه به تریلر برسید از آن خسته شده بودم. ترفندها فقط برای مدت طولانی کار می کنند. این فقط... حدس می‌زنم این کلمه احمقانه است، اما من معمولاً چیزهای احمقانه را دوست دارم. من عاشق کمدی گسترده هستم. من عاشق حماقت هستم من با همان شوخی ده ها بار می خندم. این به نظر می رسد که یک صحنه وحشتناک "شنبه شب زنده" است که به سختی نیم ساعت پایانی نمایش را می سازد. چهره زیبای راب لو در ابتدا مرا جذب کرد و سپس، بم. آرایش بد، و خدای من، یکی از آن مایک مایرز شبیه پدربزرگ من است. من این را اصلا دوست ندارم


مدتی است که یک تریلر را تماشا نکرده ام که باعث ناراحتی من شده است. می دانم که افراد زیادی روی این موضوع کار کرده اند، و از گفتن آن متنفرم، اما این افتضاح به نظر می رسد. هر چند خودت قضاوت کن هی، شاید داستان دلچسبی باشد. لطفا بگذارید داستانی دلچسب باشد. میخوام اشتباه کنم

«پنتاورات» با بازی مایک مایرز در نقش افراد مسن، کیگان-مایکل کی («کیانو»)، کن جونگ («جامعه»)، لیدیا وست («سال‌ها و سال‌ها»)، دبی مازار («رفقای خوب»)، ریچارد مک کیب ("والاندر") و جنیفر ساندرز ("کاملا شگفت انگیز"). مایرز به عنوان تهیه کننده اجرایی با کارگردانی تیم کرکبی ("Veep") فعالیت می کند.


اگر یک انجمن مخفی پنج نفره از طاعون سیاه سال 1347 برای تأثیرگذاری بر رویدادهای جهان به نفع بیشتر کار می کرد، چه؟ با شروع این سری جدید، یک روزنامه‌نگار بعید کانادایی خود را درگیر ماموریتی می‌یابد تا حقیقت را کشف کند و احتمالاً خودش دنیا را نجات دهد. به یاد داشته باشید، پنتاورات هرگز نباید افشا شود!




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: